Tuesday, October 2, 2012

希望护生园狗狗-爱心摄影比赛-H.O.P.E Animal Care Dog Photography Competition

热烘烘的爱心作品出炉咯,大家赶快进去相册里为参赛者按“赞”投下您神圣的一票,请在10月5号晚上9点30分之前投下您的爱心之票!
我们将在10月7号的狗狗冲凉活动上颁发奖品给胜出的朋友们。
参赛作品在面子书获得最多“赞”的将会获得以下奖品:
冠军-神秘礼物+奖状,
亚军-神秘礼物+奖状,
季军-神秘礼物+奖状,
安慰奖3份-神秘礼物

Fresh from the oven! Browse through the photo album now and click ‘LIKE’ to vote your favorite photo by 5th October 2012, 9.30pm. Prize will be given out during the upcoming “Dog Bathing Event” on 7th October 2012.

Contestants’ picture that has the most ‘LIKE’ will be able to win the following prizes:
irst Prize: Mystery Gift + Certificate
Second Prize: Mystery Gift + Certificate
Third Prize: Mystery Gift + Certificate
3 Consolation Prize: Mystery Gift + Certificate
 它情深深的眼睛都会被吸引、宠物的眼睛有一种不能用言语去形容的魅力…
也因为如此必须有足够的耐心来捕捉到它放松下来或是最自然的瞬间。
It's eyes are charming and attractive, that beyond words could describe.
We need a lot of patience, in order to capture it's most relaxing moment

 我是宠物!不是盘中餐!
I am a pet! Not the dishes on the menu!

純真的笑容与純真的心
Innocent smile and pure heart

 大家一起来见证我们两的订情之吻
Everyone to witness the our kiss

 俊杰哥哥,带我回家好吗?
JunJie , take me home?

 爸爸,我好困,陪我上楼睡觉好不好。。。。
Dad, I'm so sleepy, to accompany me upstairs to sleep...

 那瞬间的喜乐
The joy of that moment

 呵呵,又见到好多朋友来帮我“Ponpon”啦~
saw a lot of friends to help me bathe~

 [家] - 最简单,最温馨,也最难得~
[home]-the most simple, the most intimate, the most rare to~

 “桶里面也有一只狗狗,还和我长得很像呢!”狗狗说:
Dog said:Barrel there was a dog, and I looked like!

 人没有完美,幸福也没一百分。
我不完美,但我能给你们一百分幸福。
There is no perfect man, and no perfect happiness,
I am not perfect but I can give you a perfect happiness..

 我是开心微笑着,请你靠近我疼我。
I am happy smile, please close to me and dote me
 
 哈咯^^
Hello^^

No comments:

Post a Comment