Wednesday, May 6, 2009

Raise fund for this little poor thing...

对不起各位
本来说好不收留狗的我食言了
因为我实在无法忍受它奄奄一息的躺在那里
结果
带去看了医生
原以为只是需要吊葡糖水就ok了
走了过后,医生又打来说验出原来得到了另外一种狗瘟 - pravo virus (如果有打错请更正)
痊愈的机会只有40-50%
原本我打算安乐死(不要骂我,我只是不愿意看到它辛苦罢了) :cry::cry::cry::cry:
但是嘉嘉阿姨的鼓励让我多给它一次生存的机会
但是还是要看它自己的造化了
因为医生说这病情头5天是危险期,必须要小心照顾
如果不能那么就没办法救,而且这狗狗已经不知道有这病情多少天了:cry::cry:
所以
请各位帮帮忙祷告它没事
我把它取名为小强- 虽然男性化了点(它是母狗)
但是它顽强的生命力感动了我:cry::cry::cry:
让我顾不得自己和hope的处境就强行去救
对不起,对不起:cry:
希望大家谅解
也希望可以帮忙它一起度过难关:cry::cry::cry:
各位能够帮忙一点吗?

小强微弱的身体- 3个月大的母狗,身上一点水都没有,医生说它可能饿了很久:cry:



吊水时间


医生喂了一点食物,它吃了一口就不吃了,身体还有抽痉的现象:cry:


眼神从满无助:cry:



刚才我还忍不住在那里哭了起来:cry:

2 comments:

  1. hi:)

    i would like know if i like to make some donation, how is the procedure? can i just direct bank in or something?pls let me know:)my email: evantakoyaki@gmail.com

    * just a little suggestion, maybe you should list out the detail and instructions about how to make a donation at the side bar, so it's easier for people who like to make a donation and doesn't want to go thru phone calling and so on :) coz i been searching all the posts for the instruction and coudn't found. you guys are doing a great job and i salute you all :)

    ReplyDelete
  2. Hi,thank you for your comment..
    sorry that we need everyone to message us to get the account instead of posting our account details on internet because this is easy for us to track the donation record.

    So each time when anyone who like to make donation they will direct sms to me or Mohan to get the account details, after that we will issue an receipt for them as prove.

    so if you would like to make any donation please do not hesistate to contact me at ct_piggy0315@hotmail.com or call 0167548878

    ReplyDelete