Tuesday, March 12, 2013

Rescue Case 拯救案子 - Shara






(Kindly scroll down for English write-up)

我真的很想继续活下去

我被取名为Shara,我流浪在Taman Universiti, Johor Bahru, Johor一带,我的命运坎坷,在外流浪对我来说已经够痛苦及可怜了,也差一点被车撞倒。
在流浪的日子里不知什么时候,我的乳房长了一颗很大的肿瘤,情况非常不乐观,幸好被好心人发现,通知了hope,然后我就被义工们给带走,就这样我就被叫到Hope创办人嘉嘉阿姨手上,嘉嘉阿姨把我带到兽医所去。
经过兽医的检验,我一定要动手术把那颗肿瘤给拿掉,不然就会有生命危险!! 终于让我等到动手术的日期了,本来以为黑暗的日子就快要过去了,可是当要进行手术时,兽医却发现我非常虚弱,而且当麻醉药进入我的体内时,我却呼吸不到 ,可是嘉嘉阿姨并没有放弃救我的机会,不辞劳苦地为我的到处奔波,目的就是希望我能够拥有活下去的机会。
由于我的病情严重,兽医告知医药费用很高,这也为Hope带来了另一个承重的负担,所以我在此希望各位好心人能够伸出您们的援手,减轻我的医药费用。
原意捐款者,请把钱汇入Hope银行的户头。感恩!!

您能通过以下方法帮助我们帮助Shara:
安全的网上捐款: http://www.hopejb.org/v2/content/make-donations
每月助养计划: http://www.hopejb.org/v2/content/hope-sponsorship-programme
ATM 汇款至 Maybank户口: 5012-0808-5710支票开头: PERSATUAN PERLINDUNGAN DAN PELIHARAAN HAIWAN TERBIAR SKUDAI
Paypal 户口: irisleong3268@yahoo.com

您的善款将让我们有能力给与这些有需要的动物们及时的医疗及护理,您也在他们的重生过程中扮演着举足轻重的角色!! 谢谢!

I really want to survive

I am given the name, Shara. I was a stray dog near Taman Universiti Johor Bahru in Johor. Life was very tough, I was on my own, feeling miserable most of the time and I almost got run over by cars several times.
During this time, a tumor has started to grow in my breast and it was getting bigger and bigger as time goes by. Things are not looking good for me.One day, I got lucky and was discovered by a kind soul and HOPE was notified. And then I was rescued. I was handed over to HOPE's founder - Aunty JiaJia.
Aunty JiaJia brought me to the vet and after the kind vet finished examinating me, the tumor has to be removed or it will kill me. Finally, the day for the surgery has come, I thought the dark days would soon be over but they realized that i was too weak to go through with the surgery. I could not breathe when the anesthesia started working. However, although the chances is slim, Aunty JiaJia would not give up. She's been running around trying to find ways to give me a fighting chance.
My medical expenses is very high and this has become another heavy burden to HOPE. I hope that some of you good people out there could help me out by donating some money to help with the medical bill. I sincerely thank you.

You may make donations thru various methods as below:
Secured online donation: http://www.hopejb.org/v2/content/make-donations
Monthly Sponsorship Programme: http://www.hopejb.org/v2/content/hope-sponsorship-programme
ATM Bank-in to MAYBANK Account: 5012-0808-5710Cheques in favour of: PERSATUAN PERLINDUNGAN DAN PELIHARAAN HAIWAN TERBIAR SKUDAI
Paypal Account: irisleong3268@yahoo.com

Your contribution will ensure that we have the means to continue with the quality care that these dogs require and deserve, and that you will be instrumental in giving them a second chance at life. Thank you!!!






 (Kindly scroll down for English write-up)

18/03/2013:谢谢大家当我还在生死边缘中不停为我鼓励祈祷和帮助我,我终于在星期六(16-03-2013)的大手术中成功顺利割除了我身上4粒乳房肿瘤,我也庆幸我能活下来,我还在因为您们的爱!!
不过我在那场生死的大手术费用高达RM1500,还有为了防止我身上的肿瘤细胞扩散,我也将要每个月定期到兽医所复诊和做身体扫描,我也将长期的和残留身上的病魔抗战,但我一点都不怕,我会勇敢与它战斗至胜利的那刻!!
我又再次的希望各位善心人士们能够再次伸出您们的援手捐赠善款帮助承担我部分手术费用和医药费用,减轻我为这大家庭所带来的长期重大负担,我也很期待我完全康复的那一天!
--Shara启

您能通过以下方法帮助我们帮助Shara:
安全的网上捐款: http://www.hopejb.org/v2/content/make-donations
每月助养计划: http://www.hopejb.org/v2/content/hope-sponsorship-programme
ATM 汇款至 Maybank户口: 5012-0808-5710支票开头: PERSATUAN PERLINDUNGAN DAN PELIHARAAN HAIWAN TERBIAR SKUDAI
Paypal 户口: irisleong3268@yahoo.com

18/03/2013:Thanks for the praying and blessing of yours while I fighting with Death, finally the surgery was succeed during last Saturday(16-03-2013), the 4pcs tumour in my breast, really appreciate I had been survive.
However the surgery cost RM1500 and I have to subsequent visit clinic and do the body scan, although the fights with illness will be a long term but I'm not afraid! I will be brave till overcome the illness!
Lastly, if you have the ability can you support part of my medical fee? With your kindness helps, I can get the better treatment and reduce burden of my big family. I wish to get well and will wait for the coming of that day.
-- by: Shara

You may make donations thru various methods as below:
Secured online donation: http://www.hopejb.org/v2/content/make-donations
Monthly Sponsorship Programme: http://www.hopejb.org/v2/content/hope-sponsorship-programme
ATM Bank-in to MAYBANK Account: 5012-0808-5710Cheques in favour of: PERSATUAN PERLINDUNGAN DAN PELIHARAAN HAIWAN TERBIAR SKUDAI
Paypal Account: irisleong3268@yahoo.com


-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------


 
(Kindly scroll down for English write-up)

13/08/2013:好消息,奇迹发生在我身上,兽医目前证实我体内的肿瘤已受控制也属于良性,我的身体状况也不错,不需要每月复诊也无需吃任何药物:)
现在的我总是很喜欢跟随伟大的妈妈嘉嘉阿姨,每当她要出门我一定会吵要她也带我一起出门,就这样每次出门坐在车上吹吹风看看风景超开心:)
在这里还是要感谢一直关爱疼惜我的您们,还是一样想说‘我还在因为您们的爱’!
--Shara启

13/082013:Good news! Something amazing is happening to me! The vet has confirmed that the tumor in my body is a benign tumor, it is under control and I am physically well as well! I do not need to go back for follow ups and no medication needed! I am enjoying my life with my great mom Jia Jia Auntie, I want to follow her everywhere she goes and I am so happy to be able to sit in the car to feel the wind and to be able to do some sightseeing at the same time!
I would like to thank you for the love you have given to me, and I wouldn't be here if it wasn't for your love!
Yours, Shara


------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


(Kindly scroll down for English write-up)

我们目前家庭成员不断增加,我们真的很需要获得大众们的帮助,助养我们大家庭的宝贝们,您愿意成为Shara的每月助养人吗?每个月区区RM50,您能帮助我们承担她的食粮费用,每个月的去虫药费用及基本护理费用,让Shara拥有一个更好的明天,一个充满希望的明天!
想助养的朋友欢迎电邮至 hopes_jb@live.com.my 索取助养表格。
RM50或许只是您一餐的费用,RM50或许只是您买一件衣裳的费用,RM50或许对您来说根本就不算什么,但是对他们来说,RM50,是一笔生命延续费用。现在就行动,帮助他们,给他们一道希望的曙光吧!!

Our family members are increasing more and more; we really need help from public to sponsor our babies in this big family. Are you willing to be the monthly sponsor for Shara? With trivial amount of RM50 per month, you would be able to help us to undertake part of her provision’s fee, the cost of monthly de-worming and other necessary medication fee. Let’s give a better tomorrow for Shara, a tomorrow which is filled with HOPE!
Anyone who is interested to become Shara or any doggy’s sponsor in our shelter, you are most welcome to drop us an email hopes_jb@live.com.my to ask for application form for monthly sponsorship.
The amount of RM50 maybe is the amount for your single meal, or the bill of your cloth and it may mean nothing to you. But to our shelter dogs, it is what they can rely on to continue living. Act now to help them, be a ray of light, a ray of hope in their!

No comments:

Post a Comment